Бренд Red Point підбив підсумки свого першого п'ятиріччя
Бренд Red Point підбив підсумки свого першого п'ятиріччя. Згадує усі гулі та граблі, а ще насолоджується крутими спогадами про здолані маршрути та створення нового вагомого слова у світі спорядження. Вичерпний і веселий звіт про те, якою була ця перша п'ятирічка, підготував досвідчений інструктор і великий друг команди Максим Лазаренко.
«Незважаючи на ударно-завзяту назву статті, сьогодні, на честь п'ятиріччя бренду Red Point, хочеться написати що-небудь... ліричне. Проте, можна спробувати й ударно-ліричне.
Адже що таке спорядження від Red Point? Це і є:
• синтез романтики и прагматики;
• продуманість, чіткий розрахунок й економічність з одного боку та захват від далеких доріг, заповідних стежок і штурмових таборів на засніжених підступах до даху світу ― з іншого;
• ретельний підрахунок, таблиці й креслення;
• безцінні розмови біля вогнищ, у залах очікування аеропортів, на коротких привалах посеред довгого підйому до вершин.
Загалом, непорушний союз Фізики й Лірики.
За п'ять років було зроблено чимало. Могли й планували зробити більше, але історія внесла свої корективи у наші наполеонівські плани. І це чудово, адже зміна ситуації у житті, країні та на ринку підштовхнула нас до того, щоб сфокусуватися на головному. Прийти до розуміння нового формату роботи, основою якого став принцип «менше ― це більше».
Результатом нового підходу до розвитку бренду цього ювілейного року став рюкзак Quint 35. Ми придумали його як частину великої колекції рюкзаків від Red Point ще у 2012 році, але «у тираж» він потрапив лише зараз. І мене не полишає відчуття, що він би ніколи не став настільки вдалим, якби ми працювали над ним тоді ж, коли і над іншими моделями.
У другу п'ятирічку ми, команда розробників Red Point, входимо з новим розумінням того, як і що ми будемо створювати для вас. Повірте, результати не змусять довго на себе чекати.
Увага, а зараз будуть спойлери!
Ми плануємо випускати одну, щонайбільше ― дві моделі нового спорядження у найрізноманітніших категоріях. Це будуть і трекінгові рюкзаки, і намети, і… далі починається комерційна таємниця.
Вже зараз ми знаємо абсолютно точно ― у кожному певному випадку це буде САМЕ ТЕ.
І це буде Red Point.
Також хочу розповісти одну невелику історію.
За час роботи в outdoor-бізнесі я вже звик бачити наше RP-шне спорядження у перших рядках видачі пошукових систем Hotline, на вітринах магазинів спорядження, на людях у найнепередбачуваніших куточках планети.
Два місяці тому я абсолютно несподівано для себе очолив один із відомих екіпірувальних центрів Києва. І у перший же мій робочий день на новому місці першим клієнтом, якого я консультував, виявився... щасливий володар намету Stedy 2 EXT і великий шанувальник Red Point Льоша Козлов. Він є автором ось цієї чудової фотографії, яка і лягла в основу цієї статті.
Якби переді мною стояла задача лише за п'ять хвилин пояснити людині «не в темі», що таке Red Point, я би просто показав їй це фото. Один кадр, у якому є абсолютно все, що вам потрібно знати про Red Point.
За останні п'ять років спорядження Red Point пройшло серйозне випробування на найкрасивіших вершинах світу. У нашій скарбничці ― вже чотири семитисячника і десятки походів складними й суворими маршрутами. Намети, спальники, рюкзаки «працювали» на своїх господарів у найкрасивіших місцях Грузії, Франції, Швейцарії, Туреччини, Киргизії, Таджикистану, Індії, Непалу, Лаосу і Канади. Не кажучи про Україну, де ми досліджували більше 25 найкрасивіших і улюблених мандрівниками місць.
Але що ці заслуги у порівнянні з планами на майбутнє?!
Команда Red Point рухається вперед, як потужний локомотив, і запрошує всіх приєднуватись до нас!»
Перейти на сторінку бренду: https://redpoint.ua/